Thajsko 2014 - třetí část ostrovy Ko Surin

Kolem jedné hodiny jsme v Khuratburi a jdeme se ubytovat, zajistit si jízdenku na loď a zjistit jak to bude na ostrovech. Dnes přespíme ještě na pevnině v krásných chatkách na kuřích nožkách a zítra už nás čeká spaní ve stanu. Snad nebude veliké horko. Ráno nás vyzvedává Tom a posílá nás na snídani. Chvilku po osmé hodině nasedáme do aut a jedeme k molu. V devět vyjíždíme z přístavu a je to veliký zážitek. Plujeme totiž na speedboutu a rychlost lodi dosahuje 60km/h na velikých vlnách to pěkné hází a máme co dělat abychom se udrželi na sedačkách. Nakonec úspěšné připlouváme. Jsme všichni mokří, ale šťastni, ze jsme se nepřevrhli. Již první pohledy nás uchvacuji. Připadám si jako v ráji. voda je průzračné čistá, barva blankytně modrá a bílý písek. bereme si batohy a jdeme se nahlásit na recepci národního parku. ubytovaní jsme ve stanech primo nad plazi. bereme plavky a hurá do moře a s brýlemi na hlavě začínáme pozorovat mořský svět. je to proste něco neuvěřitelného. Kolem třetí hodiny odpoledne přichází odliv a to je taky něco nového a zase je co zkoumat. vylézají barevní kraby a jiná zvířátka podobající se rybám, ale chodí po nohou :-). Odliv trvá až do nočních hodin a na koupačku už to dnes nebude. dáváme si večeři a chvíli sedíme na noční pláži a přemyslíme jak by to bylo kdybychom tady byli jako trosečnici co by nám tu chybělo a co bychom cele dny dělali.
Noc byla tvrdá. Na slabé karimatce to nebylo zrovna ono. Ale musím to ještě tři noci vydržet. během dopoledne se půjdeme projit a fotit. Odpoledne pak máme v planu šnorchlovat. Musím si vzít tričko, protože jsem si již včera spálil záda a ramena. Dopolední procházka byla moc fajn. Hodně jsme fotili a na konci nás cekala ještě projížďka lodi taxiboat, nečekaně. Následuje oběd a ve dvě hodiny odjíždíme na šnorchlování. Opět je to veliký zážitek. Člověk si připadá jak ve velikém akváriu. Ryby, chobotnice, korály..... nádhera. výlet trval cca 2h. Plni zážitku se vracíme zpátky k naší plazi. Jdeme po dni moře. Voda díky odlivu ustoupila natolik. Že je zaliv prakticky bez ní. Jdu se osprchovat sladkou vodou a jen tak relaxuji. Večer si zajdeme na malou večeři a pak zase malé posezení na pláži a spát.
Pres noc je celkem veliký vítr a tak máme obavy jestli bude ráno snorchlovací výlet. Máme štěstí, vítr polevil a tak vyrážíme za dobrodružstvím. Jsou to zase jiná místa než jsme viděli včera. kromě ryb se mi podaří vidět vodní želvu, je veliká něco pres 50cm.mam radost, jen mě mrzí, že mi nesla zapnout kamera a tak nemam se želvou žádný záběr. po dvou zastávkách se vracíme zpátky k základné. Daně je z vln trochu spatně a tak jsi jde lehnout. Já s Honzou jen tak posedáváme u moře a občas se vykoupu, než dostaneme hlad a jdeme na oběd. Odpoledne vyrážíme opět šnorchlovat. Jen nejedeme na lodi. Ale šnorchlujeme jen kousek od břehů. Kousek pod hladinou se opravdu nachází jiny svět, který je tak živý a barevny až oči přechází. Celé odpoledne jsme dělal časosběrné fotografie, jak odchází při odlivu voda. Myslím ze se to povedlo. Večer si zajdeme na večeři a na obzvlášť výborný papájový salát.
Už je pondělí 20.1. A čeká nás další den v ráji. Jdeme na snídani a pak jen tak relaxuji u časopisu a také si jdu za šnorchlovat. pak oběd a zase relax a šnorchl až do večere. Prostě pohoda a klid. Jen ty uřvané cikády.
Trávíme poslední den na ostrově. ráno po snídani jdeme s Danou ještě na poslední šnorchlováni. a stalo to opravdu za to. Dana viděla vodní želvu a pak to přišlo. pod námi kroužili žraloci. byli velicí kolem metru až metr a pul. byl to zvláštní pocit. po návratu z výletu jsme si dobalili věci a šli jsme pomalu na loď, která nás převeze na pevninu.

Nikon D7000

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka